Tijdens deze speciale Rotterdamse Popweek editie van Meet The Pro op maandag 5 november gaan we gedurende de sessie met een aantal ervaringsdeskundigen in op de vraag hoe jij je act (lees: merk!) het beste kan promoten door middel van social media, online content etc.
We focussen op hoe je als artiest mensen aan je weet te binden door gerichte marketing en hoe je social media beter kan inzetten om een fanbase te creëren.
Het panel bestaat uit:
Jochem Winterwerp.
Tien jaar lang gitarist én management Only Seven Left (wonnen o.a. Interactive Award voor hun concept zangergezocht.nl). Met Only Seven Left waren ze altijd op zoek naar creatieve manieren om de fans te bedienen. Jochem is zes jaar werkzaam geweest als head of marketing bij Friendly Fire (verantwoordelijk voor Best Kept Secret, concerten Kensington etc.). Tegenwoordig is hij freelance marketeer / content creator en manager van popband The Overslept.
Immanuel Spoor
Immanuel is eigenaar van On Track Agency (o.a. De Likt), directeur van De Nieuwe Lichting en freelance ondernemer. De Nieuwe Lichting organiseert o.a. Eendracht Festival, A Festival Downtown, Wijkpark, Pop-Ups, Jamsessies, Homegrown, Pow Wow (muziek programmering), overige externe programmering. In het verleden heeft hij gewerkt bij o.a. BoomDox, Flip Zeit, Grasnapolsky, On Track stage op Metropolis, Boom boom du Terre, Orange Grove, etc.
Geef je op via het formulier.
Datum: maandag 5 november
Locatie: Popunie kantoor.
Adres: Pannekoekstraat 102, Rotterdam.
Inloop: 19.30 uur. Start: 20.00 uur.
Entree: €5,- (contant betalen svp).
Wij zorgen voor een drankje!